Trenger din bedrift en ny arkivmedarbeider?

Trenger du ekstra støtte i arkivet?

Trenger du en hjelpende hånd med å rydde i arkivet, delta i daglige driftsoppgaver eller ønsker en erfaren rådgiver? Vi hjelper deg med å finne den rette kompetansen! Våre konsulenter er klare for rask oppstart.

Hva kan våre konsulenter bidra med?

Konsulentene våre håndterer oppgaver som postbehandling, skanning, journalføring, kvalitetssikring, periodisering, innsynshåndtering og mer. De er eksperter på å sikre effektive rutiner i tråd med gjeldende krav.

De kan også bistå med å avslutte gamle saker, organisere fysiske arkiv, og gi rådgivning om utvikling og forbedring av rutiner og prosedyrer. Med deres ekspertise kan du være trygg på at arkivet ditt er funksjonelt, effektivt og i samsvar med gjeldende regelverk.

Erfaring med NOARK-baserte systemer

Våre konsulenter har solid erfaring med ulike NOARK-baserte sak- og arkivsystemer, inkludert Acos Websak, Public 360, ePhorte, Elements, Doculive, Dokumaster og ESA. De kan bidra med implementering, opplæring og brukerstøtte.

Oppdatert på lovgivning

Konsulentene våre har god kjennskap til Arkivloven og Offentlighetsloven. De er oppdaterte på juridiske krav og kan veilede deg for å sikre at arkivet ditt er i samsvar med lovverket.

Utnytt vårt nettverk

Enten du ønsker nye perspektiver fra en nyutdannet arkivar eller solid erfaring fra en senior rådgiver, finner vi kandidaten som passer dine behov. Våre rådgivere er eksperter på å forstå akkurat hva du trenger.
Ta kontakt med oss og få tilgang til konsulenter med rett kompetanse og erfaring for din virksomhet.

Rask rekruttering ved sykemeldinger

Vi forstår at uforutsette hendelser som sykemeldinger kan skape utfordringer. Eccera Finance hjelper deg raskt med å finne riktige kandidater, enten til midlertidige eller faste roller. Med vårt brede nettverk sikrer vi kontinuitet og stabilitet i din virksomhet, selv når utfordringer oppstår.

    Kontakt oss



    Hvorfor velge Eccera Finance?

    Effektiv rekruttering

    Vår prosess er rask og effektiv, fra behovet oppstår til ansettelsen er gjennomført.

    Kvalitetsbevisste fageksperter

    Vi kombinerer faglig kompetanse med bred erfaring for å sikre en vellykket rekruttering.

    Tett oppfølging

    Vi er tilgjengelige, tett på og til stede gjennom hele prosessen – også etter oppstart.

    Slik er vår bemanningsprosess

    Feilansettelser koster både tid og penger, så en grundig bemanningsprosess er viktig. Et erfarent bemanningsbyrå som kjenner markedet, gjør prosessen mer effektiv og ressursbesparende for både kunder og kandidater.

    nytt bemanningsavtal med regioner
    Kartlegging av behov
    Jakten på aktuelle kandidater
    Ansettelse og oppfølging

    Se våre ledige stillinger

    Utforsk mulighetene blant våre ledige stillinger. Eller registrer din CV, slik at vi kan kontakte deg når relevante stillinger som dukker opp.

    Vi fant ingenting

    Beklager, ingen innlegg matchet dine kriterier